۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲
کد خبر: ۶۴۵۱۳۵
حجت الاسلام باباپور خبر داد؛

شرکت طلاب بسیجی در طرح غربالگری| حضور طلبه‌های خواهر در بیمارستان‌ها

شرکت طلاب بسیجی در طرح غربالگری| حضور طلبه‌های خواهر در بیمارستان‌ها
حجت الاسلام باباپور با اشاره به غربالگری مسافران در برخی ورودی شهرستان ها، گفت: طلبه‌های خواهری که در زمینه درمانی و پرستاری آشنایی دارند به بیمارستان‌ها اعزام شدند.
حجت الاسلام آرش باباپور، مسئول جهاد سازندگی بسیج طلاب خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه گروه‌های جهادی طلاب هر شب در حال ضدعفونی و گندزدایی محله‌های مختلف و اماکن عمومی هستند، عنوان داشت: طلاب در غربالگری ورودی استان و شهرستان‌ها شرکت خواهند کرد، گروه‌ها تشکیل شده و منتظر ابلاغ برای اجرای طرح غربالگری هستند.

مسئول جهاد سازندگی بسیج طلاب خوزستان با بیان اینکه گروه‌های جهادی در برخی ورودی شهرستان‌ها (شوشتر) به غربالگری مسافران می‌پردازند، اظهار داشت: خواندن نماز میت بر پیکر متوفیان ناشی از کرونا ویروس دیگر فعالیت طلاب است که دنبال می‌شود ضمن اینکه با توجه به در پیش بودن سیل احتمالی گروه‌های جهادی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

این مقام مسؤول در رابطه با فعالیت گروه‌های جهادی خواهر ادامه داد: گروه‌های جهادی خواهر به راه اندازی کارگاه تولید ماسک پرداخته و هم اکنون به تولید ماسک مشغول هستند تا در میان مردم توزیع شود.

حجت الاسلام باباپور با اشاره به اینکه در اهواز سه کارگاه تولید ماسک از سوی خواهران راه اندازی شده است، گفت: در هر کدام از شهرستان‌های هندیجان ایذه، سوسنگرد، بهبهان، شوشتر و گتوند یک کارگاه آغاز به کار کرده است.

وی بیان داشت: طلبه‌های خواهری که در زمینه درمانی و پرستاری آشنایی دارند به بیمارستان‌ها رفته و در حال فعالیت هستند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات